TeamUp Support Center

Missä kaikkialla tekemäni päivitykseni näkyvät?

Last Updated: Jan 12, 2015 11:00AM EET
Nyrkkisääntönä on hyvä muistaa, että kaikki TeamUpissa tehdyt päivitykset ovat oletusarvoisesti julkisia. Tämä tarkoittaa, että periaatteessa kuka tahansa sivuston käyttäjä tai sivustolla vierailija voi nähdä tekemiäsi päivityksiä. 

Jos olet Talentti

Talenttiprofiilissasi julkaisemasi päivitys näkyy kaikille profiilissasi vieraileville käyttäjille. Lisäksi kaikki fanisi näkevät tämän tekemän päivityksen omassa profiilissaan, yksityisnäkymänsä etusivulla osiossa Uusimmat kuulumiset talenteiltani ja minulta.

Tämän lisäksi tekemäsi päivitykset näkyvät kaikkien faniesi ja yritystukijoidesi julkisessa profiilissa, sen etusivun osiossa Uusimmat kuulumiset talenteiltani ja minulta. Toisin sanoen, kuka tahansa, joka vierailee faniesi tai yritystukijoidesi profiileissa, pääsee näkemään, millaisia talentteja he fanittavat ja ja tukevat, ja voivat tällä tavoin löytää TeamUpissa uusia, kiinnostavia talentteja – kuten esimerkiksi sinut!

Jos olet Yritys

Yrityksenä tekemäsi päivitys näkyy kaikille profiilissanne vieraileville käyttäjille. Lisäksi päivitys näkyy – samaan tyyliin kuin talentin tekemät päivitykset – kaikkien niiden käyttäjien profiilissa (sekä yksityisnäkymässä että julkisessa profiilissa), jotka ovat liittyneet Yritystiiminne fanijäseneksi.

Tämän lisäksi viimeisin tekemänne päivitys näkyy myös niiden talenttien profiilissa, joiden kanssa olette TeamUpissa luoneet Yritystiimikumppanuuden.


Kaikkia TeamUpissa tehtyjä päivityksiä voivat lisäksi päästä näkemään myös palveluun rekisteröitymättömät henkilöt, jos päivitys jaetaan TeamUpin ulkopuolelle.
 

Lue lisää: 

Miten jaan TeamUp-päivitykseni Facebookiin tai Twitteriin?
Mitä sisältöä voin jakaa TaemUpin ulkopuolelle ja miten se tapahtuu?

Contact us

  • Post a Public Question
  • Send a message
http://assets2.desk.com/
false
desk
Loading
seconds ago
a minute ago
minutes ago
an hour ago
hours ago
a day ago
days ago
about
false
Invalid characters found
/customer/en/portal/articles/autocomplete